GARANTIA PRODUSELOR
Acte necesare pentru analiza unui caz de garantie:
* Fisa de retur marfa (pt persoane juridice)
* Nota de constatare:
- in original, lizibila, cu precizarea exacta a datei emiterii, semnata / stampilata.
- sa fie completate toate rubricile (este un document cu valoare juridica!).
- la anvelope specificati pozitia anvelopelor pe masina, presiunea utilizata in exploatare din roti, marcati vizibil zona deteriorarii.
- la componente electronice, va rugam indicati: codul de eroare.
* Certificat garantie in original - baterii, injectoare, pompe de injectie.
* Deviz de montare- numai cel din data montarii piesei reclamate ca deteriorata in termen de garantie
- in original sau copie lizibila toate paginile relevante.
- exceptie: anvelope, baterii, parbrize.
* Copia cartii de identitate al autovehiculului sau al Certificatului de inmatriculare lizibila.
Observatie : Nu se va atasa la documente, copia cartii de identitate a proprietarului vehiculului, avand in vedere ca divulgarea datelor cu caracter personal cuprinse de acesta poate constitui o incalcare a dreptului de confindentialitate prevazut de legislatia in vigoare, respectiv cartea de identitate nu este un document relevant din punctul de vedere al analizei tehnice a cazului de garantie.
Important !
* Piesele deteriorate in termen de garantie se vor returna separat de piesele RETUR.
* Piesele deteriorate in termen de garantie se vor returna in starea in care au fost demontate de pe autovehicul - nu se vor spala.
* Actele vor insoti piesele astfel incat sa nu se piarda sau sa nu se deterioreze.
* Un document se incarca in sistem numai intr-un singur exemplar ( cerinta obligatorie !).
* Va rugam incarcati documentele numai in formatele acceptate de sistem : .jpg sau .pdf .
* Va rugam nu supraincarcati inutil baza de date.
* Informatiile solicitate de noi se vor trece obligatoriu in "Nota de constatare" si nu pe platforma de comunicare !