GARANTIA PRODUSELOR

Acte necesare pentru analiza unui caz de garantie:

* Fisa de retur marfa (pt persoane juridice)

* Nota de constatare:

- in original, lizibila, cu precizarea exacta a datei emiterii, semnata / stampilata.

- sa fie completate toate rubricile (este un document cu valoare juridica!).

- la anvelope specificati pozitia anvelopelor pe masina, presiunea utilizata in  exploatare din roti, marcati vizibil zona deteriorarii.

- la componente electronice, va rugam indicati: codul de eroare.

* Certificat garantie in original - baterii, injectoare, pompe de injectie.

* Deviz de montare- numai cel din data montarii piesei reclamate ca deteriorata in termen de garantie

- in original sau copie lizibila toate paginile relevante.

- exceptie: anvelope, baterii, parbrize.

* Copia cartii de identitate al autovehiculului sau al Certificatului de inmatriculare lizibila.

Observatie : Nu se va atasa la documente, copia cartii de identitate a proprietarului vehiculului, avand in vedere ca divulgarea datelor cu caracter personal cuprinse de acesta poate constitui o incalcare a dreptului de confindentialitate prevazut de legislatia in vigoare, respectiv cartea de identitate nu este un document relevant din punctul de vedere al analizei tehnice a cazului de garantie.

Important !

 * Piesele deteriorate in termen de garantie se vor returna separat de piesele RETUR.

 * Piesele deteriorate in termen de garantie se vor returna in starea in care au fost demontate de pe autovehicul - nu se vor spala.

 * Actele vor insoti piesele astfel incat sa nu se piarda sau sa nu se deterioreze.

 * Un document se incarca in sistem numai intr-un singur exemplar ( cerinta obligatorie !).

 * Va rugam incarcati documentele numai in formatele acceptate de sistem : .jpg sau .pdf .

 * Va rugam nu supraincarcati inutil baza de date.

 * Informatiile solicitate de noi se vor trece obligatoriu in "Nota de constatare" si nu pe platforma de comunicare !